יום חמישי, 12 במאי 2016

לראשונה מזה אי אילו נסיעות טרחתי להעביר מוזיקה חדשה לפלאפון לפני ליל הטיסה, עניין של התבגרות ככל הנראה.
כיכב: האלבום הזה, שלנצח יכניס אותי למצב רוח של צלילה באמבטיית בית מלון.

דברים שעשיתי באפריל (בואכה תחילת מאי) במקום לכתוב בבלוג:

אהבתי את כל מה ששוודי (לרבות מאפים שהאל נגע בהם, העונה השלישית של "הגשר" הסקנדינבית והבגדים של Monki);
לא אוהבת את השאלה "מה התחביבים שלך?", היא מעט מטופשת ומנסה לתחום את כל מה שאני עושה בזמן הפנוי שלי. 
עם זאת, ובכנות גמורה - אכילה.

הייתי ברומניה וגיליתי שחוץ מהעיירה הציורית של סבתא (שבינתיים הפכה לעיירת רווחה מינוס) בפועל חמוד ומרגישים אכפתיות והשתדלות ומאמצים להנעים את החיים, כך שמעבר לכל הממליגות שבעולם מצאתי גם מאפיית אקלרים שווה ובית קפה שהייתי עוקרת בשלמותו, על כל יושביו ההיפסטרים רצח, ושותלת במתחם נגה כאילו כלום;

לנוסעים לבוקרשט שלום - כאן אתם צריכים לשבת


מנטרה - אין מדובר בפחמימות ריקות אם הן מלאות באושר אמיתי

טיילתי בלונדון בחברותא וגם לבד. אחרי שהטיול האחרון לחו"ל היה יומיים בהולנד ועוד יומיים בפריז ברכבת ודי, היה משהו מאוד טוב בלחוות עיר במשך עשרה ימים. כל מה שאני מרגישה שאני עוד צריכה לחלוק עם שאר העולם בנושא - בפירוט בפוסט נפרד;

לגיטימי סך הכל - שעה בבריכת כדורים שג'רמי סקוט שם במרתף של נעלי מליסה בקובנט גארדן

אני צופה שאת מותי אמצא כשאקבר תחת טון מוצרי הנייר שאצבור עם השנים בביקורים בפסטיבלי עיצוב גרפי כמו הנראה לעיל,
אך כאמור - to die by your side is such a heavenly way to die

חזרתי לעבודה לפני שבוע אחרי חודש שלא הייתי ובין השי לחג להררי העוגיות ללא גלוטן של רביבה וסיליה הרגשתי מעין שביעות רצון ונחת מזה שהצלחתי למצוא מקום כזה, שהוא אולי לא מגניב אבל כן טוב ומטיב עם עובדיו, אחרי תקופה שלא הייתי בטוחה שבחרתי נכון;

השלמתי פערים - סיימתי את העונה החמישית של "בנות", בלעתי את העונה השנייה של "עמק האושר" בשלמותה (תעשו לעצמכן טובה ואכלתי בהונג קונג דים סאם החדשה והמעולה, החלטתי מה משלושת הקילוגרמים של מוצרי הנייר שקניתי בדרך אני אתלה בחדר והייתי גאה בעצמי על שקניתי בגדים שמחד ישבו על תקן משבצות שיש למלא (שתי מילים: מכנסיים ורודים. למרות הכל) ומאידך משתלבים עם הדברים בצורה שעושה לי טוב על הלב.

& Other Stories | Triangle Bra
גיליתי שהקשר שלי עם other stories& מבוסס על הערכה תוך התבוננות בלבד. יוצא דופן - בגד הים הזה.
דברים שלבשתי ואהבתי - מכנסיים ורודים, פסים, קרדיגן התובעת המחוזית שלי

ולסיום, הקדשה:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה