יום ראשון, 11 בפברואר 2018

פברואר, קיץ

את זה דווקא אהבתי מאוד

1) צפיתי אתמול ב"קרא לי בשמך". אני חושבת שהמלך עירום ומעטים הם אלו שהכריזו על כך, אולי רק תומר קמרלינג שאני מעריכה יותר ויותר עם כל ביקורת שאני קוראת. השם לקוח מדיאלוג בתוך הסרט והוא תמצית הכל - 100% מלאכותיות, אפס אורגניות. תוך כדי צפייה חשבתי על הרבה יצירות אחרות.
הייתי רוצה שהסרט יהיה חושני כמו אני, אהבה וכמו כחול זה הצבע החם ביותר. הלוואי ובמקום ארמי האמר היו מלהקים מישהו פחות יאנקי ועם יותר עומק כמו פטריק ווילסון אהוב ליבי במלאכים באמריקה ובכל תפקיד אחר בו נגע. לו רק מישהו היה מוודא שהחלק המאוחר יותר של פס הקול לא נשמע כמו משהו שחיברו מארני ודזי. ואף מילה על המיאוס בסיפורי אהבה חוצי דורות בתור התנסות ראשונה של נער סקרן ומעט מבולבל, אני חושבת שעברנו מזה למודלים קצת יותר בריאים. לסיכום, ארמי האמר מגלם, בעיקר, מכנסיים קצרים.

תוצאת תמונה עבור ‪call me by your name‬‏

2) ועכשיו למשהו שונה לגמרי. להמליץ על פודקאסטים של כאן מעניין כמו שלג דאשתקד, אבל השבוע האזנתי לשלושה פרקים של "המעבדה" על עבדות אמריקנית וזה מלווה אותי עד עכשיו. מומלץ.

3) סיפור שהוא משל. כרגע בחוץ אביך וקר אבל בשישי היה שמשי וטוב. יצאתי אל העיר כדי לחפש מתנת יום הולדת לאמא שלי. זכרתי שב-cos היו תכשיטים יפים ומיוחדים אבל כשהגעתי הכל הרגיש קר ומנוכר ולא ייחודי. הלכתי לרחבת גבעון כדי להרגיש קצת יותר טוב וכי אני שומרת לשוק אמונים עוד מימי כיכר דיזנגוף. אני מחבבת את האזור עד מאוד. בשנה שעברה לא היה שבוע שלא הייתי חוטפת גלידה מאניטה בשרונה (לא נכנעת לקדחת בוזה) ומתקדמת במהירות אל עבר הסינמטק או סתם יושבת על הכיסאות הצהובים ברחבת גבעון וחשה חופש שאין כמותו. שוטטתי בין הדוכנים עד שהגעתי לאיש המקסים שקניתי ממנו פעם את העגילים האהובים עליי. תזהו אותו לפי עיניו הטובות והמבחר המשובח של התכשיטים שהוא מציג על קטיפה ירוקה, ורק כדי לוודא תוכלו לומר לו שהבחורה שרכשה ממנו תליון של מזל בתולה שלחה אתכן ואם הוא יחייך הרי שהוא האיש. בכל מקרה, נמצא לי תליון ולאמא שרשרת נאה והבוקר עבר בשלום.

*סיפור התליון הצחיק את הסובבים אותי, בעיקר בשל העובדה שאני בעצם מזל סרטן אבל כידוע מדובר במזל לו יוחסו התכונות הכי נאחסיות הידועות למין האנושי ולכן אני בורחת ממנו כל חיי. מזכיר לי איך פעם נרי לבנה סיפרה שחילטרה בכתיבת הורוסקופים והמטירה שפע איחולי מזל רע לכל המזלות שאת בניהן ובנותיהן שנאה, אולי כולם בעצם שונאים בן סרטן אחד לפחות.

תגובה 1:

  1. אני מזל בתולה :)
    וגם אוהבת מאוד את כיכר גבעון. גם כי בפעם הראשונה שהגעתי אליה זה היה במקרה וגם כי יש לי חיבה משונה לרחוב החשמונאים.

    השבמחק